» لالايي شيرازي » از لالایهای فولکلوریک ایران


» لالايي شيرازي » از لالایهای فولکلوریک ایران 

لالایی شیرازی

لالايي ها لالالالا، گل آبشن
کاکا رفته چشوم روشن

لالالالا، گل خشخاش
کاکا رفته خدا همراش

لالالالا، گل زيره
بچه ام آروم نمي گيره

گل سرخ مني شاله بموني
ز عشقت مي کنم من باغبوني

تو که تا غنچه ايي بوئي نداري
همين که وا شدي با ديگروني

لالايت مي گم و خوابت نمي آد
بزرگت مي کنم يادت نمي آد

عزيز کوچکم رفته به بازي
به پاي نازکش بنشينه خاري

به منقاش طلا خارش درآريد
بدستمال حرير رويش ببنديد

لالالالا گل پسته
بابات رفته کمر بسته

لالالالا گل خشخاش
بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل نعنا
بابات رفته شدم تنها

D

یک دیدگاه برای ”» لالايي شيرازي » از لالایهای فولکلوریک ایران

  1. خیلی ی ی ی ی خوشم اومد خیلی قشنگ بود با اینکه بعضیاشو متوجه نشدم (به منقاش طلا خارش درآريد) خیلی دوست داشتنی بود عاشق این لالایی های فولکلوریک هستم …مرسی🙂

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.