تصويري از حجاب خواهر زن توني بلر–Image of the veil of Tony Blair’s sister’s husband


<<<< تصويري از حجاب خواهر زن توني بلر>>>>

<<<< Image of the veil of Tony Blair’s sister’s husband >>>>

OnlineNewsImage

Year 1389 (Shamsi Ghamari) trip to visit the shrine of Fatima Masoumeh (Salammollah) in Qom-Iran and chose Islam.

She a journalist and human rights activist who is now working on the network Press TV.

«لورن بوث» خواهر «چري بلر» زن «توني بلر» نخست وزير سابق انگليس، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر که اکنون در شبکه پرس تي وي مشغول فعاليت است. سال ۸۹ در سفر به قم و در بازديد از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزيد. وي گفته است که اکنون خانه را بدون حجاب اسلامي ترک نمي‏کند و هر پنج وعده نماز خود را مرتب به جاي مي‏آورد و گاهي نيز به مسجد نزديک منزلش مي رود.
لورن بوث پس از اينکه اسلام آورد گفت: عجيب ترين چيز در اين باره اين است که از وقتي که اسلام آورده‏ام حتي نزديک الکل هم نشده‏ام در حالي که من پيش از اين هر روز يک تا دو ليوان مشروب الکلي مصرف مي‏کردم.
خواهر زن توني بلر درباره سفر به قم مي گويد: کسي نمي‏داند در اين سفر معنوي بر من چه گذشته است و مرا به کجا خواهد برد. بيداري اين زن تازه مسلمان از قبل ورود به ايران و زماني آغاز شد که مدت قابل ملاحظه‏اي را در فلسطين اشغالي مشغول به کار بود.

21195854509559165624

یک دیدگاه برای ”تصويري از حجاب خواهر زن توني بلر–Image of the veil of Tony Blair’s sister’s husband

  1. عجب ! عجب ! من تا حالا شهر قم را ندیده ام و هیچ تمایلی هم برای دیدن شهرهای مقدس ندارم.. و ایشون از انگلستان به قم سفر کرده و به اسلام گرویده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • واقعا حیف نیست شما در ایران باشید و تا به حال قم نرفته باشید!! چرا با شهرهای مقدس مخالفید (البته خدای ناکرده نیت تفتیش عقاید نیست! شما مختارید. از روی کنجکاوی است.) ؟

  2. حیف نیست وقتمو تو این شهرهای مقدس تلف کنم , اینم عقیده شخصی من هستش D:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.